Pusat Informasi - Kursus Liberty Reserve Sebagai Platform Jana Duit

Kami di MalFastGroup menawarkan kursus menjana pendapatan menggunakan Liberty Reserve yang pastinya masih ramai yang tidak tahu memanfaatkan LR sebagai medium atau platform buat duit.

Apa Itu HYIP? [PART 3 - Kriteria Memilih HYIP]

Friday, December 14, 2012



HYIP ini sekurang-kurangnya harus memenuhi 6 dari 9 kriteria di bawah ini :

1. HYIP seharusnya sudah beroperasi sekurang-kurangnya lebih dari 30 - 60 hari, jangan melaburkan wang anda ke program HYIP yang kurang dari 30 hari (1 bulan). Kecuali anda mahu strategi hit & run

2. HYIP seharusnya jarang bermasalah pembayaran, jarang lewat atau HYIP yang ratingnya bagus di mata pelabur selama waktu beroperasi. Ini anda boleh selidiki di user rating atau di forum-forum

3. Keuntungan yang ditawarkan seharusnya munasabah (1% - 5% sehari), jika lebih tinggi dari itu pastinya tidak akan bertahan lama, mungkin sekitar minggu atau bulan.

4. Laman web program jarang bermasalah atau jarang down. Jika laman web selalu down atau bermasalah akan menyukarkan bagi pelabur untuk mengeluarkan wang apabila sistem pembayaran HYIP manual atau instant dan biasanya akan cepat tutup (scam)

5. Plan Pelaburan tidak berubah atau ada penambahan plan pelaburan baru dalam jangkamasa belum 1 tahun HYIP beroperasi. Biasanya HYIP yang menawarkan plan pelaburan baru dengan profit lebih tinggi dari plan pelaburan lama maksudnya sudah mahu ditutup dan kalau yang menawarkan penurunan profit maksudnya HYIP sedang mengalami kekangan dana.

6. Pelaburan minimanya di atas $1 atau setidaknya $5. Secara logik $1 tidak sesuai untuk modal pelaburan.

7. Laman web sebaiknya mempunyai sekuriti seperti DDOS protection, SSL 128 bit dan lain-lain lagi. HYIP yang mempunyai sekuriti sedemikian boleh bertahan dari serangan “hackers” dan menunjukkan mereka serius kerana mereka mengeluarkan modal besar untuk membeli program perlindungan laman web tersebut.

8. Laman web tidak dibuat menggunakan script pasaran yang banyak dijual oleh penjual script. Anda pasti boleh membezakan jika anda sudah lama menceburi bidang HYIP.

9. Pilih HYIP yang banyak memasang iklan (banner) di laman web lain kerana maksudnya mereka telah mengeluarkan modal besar yang menunjukkan mereka serius.

(bersambung ke part ke 4)

Apa Itu HYIP? [PART 4 - Peraturan Yang Perlu Ikut Dalam HYIP]

0 comments:

Post a Comment