Pusat Informasi - Kursus Liberty Reserve Sebagai Platform Jana Duit

Kami di MalFastGroup menawarkan kursus menjana pendapatan menggunakan Liberty Reserve yang pastinya masih ramai yang tidak tahu memanfaatkan LR sebagai medium atau platform buat duit.

Testimoni Bergambar - Kelas Liberty Reserve

Sunday, November 4, 2012

Alhamdulillah... Semalam (3/11/2012) telah berlangsungnya kelas Liberty Reserve yang julung kali kami anjurkan. Ucapan syabas dan tahniah kepada peserta yang ambil bahagian. So, di sini, kami sertakan testimoni yang sudi berkongsi pengalaman sepanjang kelas 3 jam bersama kami.

Makluman, memandangkan ini adalah kelas yang pertama kami anjurkan, banyak kelemahan yang kami perhatikan. Justeru, pengalaman demi pengalaman, akan membantu kami memperbaiki kelemahan yang ada. Sokongan yang berterusan juga amat kami hargai...

Testimoni di bawah adalah tulisan tangan dari peserta yang mengambil bahagian.

"Sangat membantu cari peluang jana pendapatan melalui Internet" - Mohd Abu Naim Ahmad Shah dari Bandar Tenggara.

"Penerangan sangat menarik dan jelas untuk membuka akaun LR, cuma perlu lebih detail lagi untuk penerangan PROGRAM BUAT DUIT DENGAN CEPAT." - Noor'aini Binti Jamaluddin.
"Sangat baik bagi yang belum mengenali LR. Program ini HARUS DITERUSKAN." - Hisyam Bin Mohamad.
"Pada mulanya saya ingat kursus ini biasa-biasa sahaja, tetapi setelah menghadirinya, saya banyak dapat info-info yang sangat baik. Seperti mengenali website-website yang tidak mempunyai tahap keselamatan yang tinggi dan website-website yang boleh kita ikuti. Jadi, saya sarankan kawan-kawan datang dan menghadiri kursus ini." - Mohamed Ali Talib.

1 comments:

ADMIN 1 said...

TAHNIAH ANDA SEMUA DAN SEMOGA BERJAYA..

Post a Comment