Pusat Informasi - Kursus Liberty Reserve Sebagai Platform Jana Duit

Kami di MalFastGroup menawarkan kursus menjana pendapatan menggunakan Liberty Reserve yang pastinya masih ramai yang tidak tahu memanfaatkan LR sebagai medium atau platform buat duit.

Ilmu Pelaburan Online Sangat Perlu

Tuesday, November 6, 2012


Ilmu tentang pelaburan online perlu ada dalam diri setiap org yang mempunyai impian untuk mengubah kehidupan. Dalam keghairahan mengejar kekayaan, kita perlu beringat dan berhati-hati sebelum kita bermula. Perpatah melayu "dengar kata org tua-tua" ada betulnya. Sejarah tetap sejarah dan sejarah itu berulang.

Jom! kita selusuri dunia pelaburan online secara berhemah kerana tidak dinafikan pelaburan mendatangkan keuntungan yang luar biasa jika kena dengan caranya. Jangan nafikan pelaburan tiada risiko walaupun dikatakan satu-satu syarikat yang menawarkan pelaburan itu dianggapkan teguh atau tidak mungkin mendatangkan masalah kerana apa sahaja yang 'berlaku' ada risikonya yang tersendiri sama ada tinggi atau rendah.

Dalam memastikan kita dapat mencapai sasaran untuk untung, ilmu adalah perkara utama. Buat kajian terperinci dan pertimbangkan mengikut keadaan. Sejarah lampau adalah asas untuk dijadikan sumber dalam mengira sejauhmana pertimbangan kita terhadap satu-satu syarikat. Jadi pengikut kepada orang yang anda percayai dan meyakinkan dalam urusan pelaburan ini. Ikuti perkembangannya dan ambil perhatian kepada setiap tindakannya yang berkaitan.

Bagaimana memulakan pelaburan online? 

Perkara pertama yang anda perlu ada ialah 'online payment gateway' atau kemudahan pembayaran online seperti bank online atau kad kredit/debit dan e-currency sebagai ejen urusniaga pelaburan anda. Tanpa 2 perkara utama ini anda tidak mungkin boleh menjalankannya sendiri kecuali dengan bantuan orang lain.

Bank online ialah akaun mana-mana bank yang boleh diuruskan secara online (internet) seperti Maybank2u, CIMB, Public Bank, RHB dan sebagainya. Anda perlu mengaktifkan perbankan online untuk mana-mana akaun bank yang akan anda gunakan.

E-currency ialah 'gateway' transaksi yang akan anda gunakan untuk berurusniaga dengan syarikat-syarikat pelaburan online yang mennawarkannya. Antara e-currency yang popular ialah LibertyReserve, PerfectMoney, EgoPay, SolidTrust Pay, Paypal dan sebagainya.

Pada point ini, diandaikan anda telah mempunyai akaun bank online. Apa yang perlu anda lakukan seterusnya ialah memohon secara 'percuma' salah satu e-currency dan dicadangkan Liberty Reserve (LR). Kenapa LR? Kebanyakan syarikat pelaburan menggunakan LR sebagai pilihan utama untuk berurusniaga dengan mereka.




0 comments:

Post a Comment